Продавець Оптовый склад детской одежды "Мир детства" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
510 відгуків
"МИР ДЕТСТВА" оптовый склад детской одежды
+380 (50) 211-49-99
+380 (97) 076-04-39

Як залучити покупців в Ваш магазин

Як залучити покупців в Ваш магазин

1. ВИДІЛИТИСЯ НА ТЛІ КОНКУРЕНТІВ.

Як це зробити? Тут необхідно, як мінімум вивіска з назвою магазину, і тоді вже підвищується ймовірність того, що одна матуся, розповідаючи про інший вдалої купівлі, буде описувати не магазинчик де посеред ринку, а саме Ваш магазин, який люди будуть дізнаватися по назві. Також потрібно враховувати той момент, що людина, яка вчинила у Вас першу покупку, може просто не запам'ятати, де саме він купував. Варіант «десь там біля чого-то» нам з Вами ніяк не підходить. Значить потрібно, щоб Вас запам'ятали. Крім ввічливих продавців, йому в цьому може допомогти сама атмосфера в магазині, наприклад: ненав'язлива приглушена музика (дитячі пісеньки як варіант), купон зі знижкою на наступну покупку, надувна кулька для дитини з логотипом магазину, словом все, що підкаже Вам фантазія спільно з матеріальними можливостями. Мета – Вас повинні запам'ятати.

2. ЗАЛУЧИТИ НОВИХ ПОКУПЦІВ.

Реклама — двигун торгівлі. Як би скептично Ви не ставилися до цієї істини, але ж не дарма світові бренди витрачають більше 30% прибутку на рекламу — і це факт. Вивіска у нас вже є, йдемо далі, поступово охоплюючи нашу цільову аудиторію (молодих батьків). Наша мета — повідомити їм про те, що поруч є чудовий магазин, в якому вони можуть купувати одяг для дітей. Найпростіший спосіб зробити це — роздача листівок, на ігрових майданчиках, де люблять збиратися матусі з колясками, біля дитячих садків (вранці і ввечері), ну і нарешті дитяча поліклініка — місце де бувають абсолютно всі батьки Вашого району.

3. ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА.

Це вже коли покупець прийшов до Вас в магазин. Тут основне навантаження лягає на Ваших вихованих, навчених, привітних продавців. Тільки вони все, що Ви змогли придумати в пункті 1, де ми виділялися серед конкурентів, формують враження покупця про Вашому магазині. Від Вас залежать тільки дві складові: асортимент + ціна.

4. СТИМУЛЮВАННЯ ПОВТОРНОЇ ПОКУПКИ.

У цьому пункті знову відкривається простір для польоту Вашої фантазії. Зробіть так, що б покупець захотів знову і знову приходити до Вас. Надрукуйте купони зі знижкою на наступну покупку, розробіть дисконтну програму, працюйте під замовлення — словом всі методи хороші. До речі, про роботу «під замовлення»: багато боятися що покупець замовить річ а потім не прийде. А Ви передоплату брати пробували? Невелику 10-20 гривень, чисто символічно для того, щоб «прив'язати» до себе людину, і повірте, всі Ваші замовлення будуть забирати вчасно. Головне завдання — зробити так що б наступного разу, коли покупцеві буде щось потрібно, він повернувся до Вас, при цьому не роздумуючи: «ДЕ КУПИТИ?»

НЕ БІЙТЕСЯ БУТИ ОРИГІНАЛЬНИМИ!! Чим оригінальніше буде Ваше рішення, тим більше воно запам'ятається.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner